Muğla'da gençler sanatta buluştu, seramik biblolar renklendi
Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Uluslararası Gençlik Merkezi, gönüllü gençlerin katılımıyla düzenlenen seramik biblo boyama atölyesine ev sahipliği yaptı.
Muğla’nın Menteşe ilçesinde gençlerin sosyal ve kültürel gelişimine katkı sunan çalışmalara bir yenisi daha eklendi. Uluslararası Gençlik Merkezi’nde düzenlenen seramik boyama atölyesi, gençlerin yoğun ilgisiyle gerçekleşti. Sanatla dolu bir gün geçiren gönüllü gençler, hem yeteneklerini sergiledi hem de keyifli bir sosyal ortamda buluştu. Atölye çalışmasında gençler, kendilerine sunulan hazır seramik bibloları hayal güçlerini kullanarak renklendirdi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları