Muğla'da geleceğin hekimleri 'Beyaz önlük' giydi

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde eğitimlerine başlayan 1. sınıf öğrencileri için 'Beyaz Önlük Giyme Töreni' düzenlendi. Törende akademik unvanları yükselen öğretim üyeleri yeni cübbelerini giyerken, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle düzenlenen yarışmalarda dereceye girenlerin ödülleri verildi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!