- Haberler
- Güncel
- Muğla'da Gazeteciler Günü Buluşması: Basın Özgürlüğü ve Yerel Medya Masaya Yatırıldı
Muğla'da Gazeteciler Günü Buluşması: Basın Özgürlüğü ve Yerel Medya Masaya Yatırıldı
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla il genelinde görev yapan basın mensuplarıyla bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen buluşmada Aras, Muğla genelinde hayata geçirilen yatırımlar hakkında bilgi verirken, özgür basının önemine vurgu yaptı.
Gazetecilerin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutlayan Başkan Aras, Muğla’da yerel yönetimler, basın ve kamu kurumlarının uyum içinde çalıştığını vurgulayarak, “Basının eleştirisi, yönlendirmesi ve önerileri bizim için çok kıymetli. Muğla basını, tarihi ve yetiştirdiği değerlerle Türkiye’de çok önemli bir yere sahiptir. Daha özgür, daha güçlü bir basın hepimizin ortak temennisidir” ifadelerini kullandı.
-
muğla büyükşehir belediyesi gazeteciler günü
-
ahmet aras basın buluşması
-
gökhan zeybek basın özgürlüğü açıklaması
-
muğla yerel basın sorunları
-
10 ocak çalışan gazeteciler günü muğla
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek