Muğla'da 'Enerji Verimliliği Çalıştayı' yapıldı
Muğla'da Büyükşehir Belediyesinin koordinasyonunda, sürdürülebilir şehircilik anlayışıyla enerji verimliliğini artırmak ve iklim değişikliğiyle mücadelede etkin politikalar geliştirmek amacıyla 'Enerji Verimliliği Çalıştayı' düzenlendi.
Sürdürülebilir Şehircilik ve Bina Uzmanı Murat Doğru ise şehirlerde yeşil bina uygulamalarının yaygınlaştırılmasının önemini vurgulayarak "Yeşil binalar emisyon oranlarımızı yüzde 40 azaltabilir. Yeşil çatı uygulamalarını ve yapı normlarını hayata geçirmeliyiz. İklim değişikliği geri dönülemez noktaya geldi. Bu noktada artık eski anlayışla devam edemeyiz" dedi.
-
muğla haberleri
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
-
izmir büyükşehir belediye başkanı cemil tugay
-
iklim değişikliği
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor