Muğla'da eğitimde yeni dönem planlaması yapıldı
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay başkanlığında gerçekleştirilen Planlama ve Değerlendirme Toplantısı'nda, eğitimde mevcut durum analizi yapılırken gelecek dönemin yol haritası da netleşti.
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, il genelinde yürütülen eğitim faaliyetlerini değerlendirmek ve gelecek projeleri planlamak üzere birim amirleriyle bir araya geldi. Planlama ve Değerlendirme Toplantısı'nda, eğitimin niteliğini artırmaya yönelik stratejik adımlar masaya yatırıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da sıcak hava nedeniyle sahillerde yoğunluk yaşanıyor
Fethiye’de Motosiklet Sürücülerine Uyarı: Jokey Kaskına Ceza Var, Güvenli Kask Hayat Kurtarıyor
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Babalar Günü Mesajı
Fethiye'de Denize Atlarken Ağır Yaralanan Gençten Acı Haber
Göcek’te Kasaplar Yaz Sezonuna Hazır: Yatlar ve Tatilciler İçin Geniş Ürün Yelpazesi
Fethiye'de kapı gıcırtısı kavgasında hayatını kaybeden baba toprağa verildi