Muğla'da düzenlenen şölende 5 ton hamsi dağıtıldı
Muğla'da düzenlenen 7. Hamsi Şöleni'nde 5 ton balık pişirilerek vatandaşlara dağıtıldı. Muğla Karadenizliler Derneğince Menteşe Kent Meydanı'nda gerçekleştirilen ve 3 gün süren festivalin son gününde katılımcılar horon tepti.
Yaklaşık 5 ton hamsi, ızgara ve tavalarda pişirildikten sonra ekmek arasına konularak vatandaşlara dağıtıldı. Balık dağıtılan stantların önünde uzun kuyruklar oluştu. Vatandaşlara yöresel tarhana çorbası da ikram edildi. Festival açılışında konuşan Muğla Valisi İdris Akbıyık, kentin zengin tarihi, doğal güzellikleri, denizi ve kültürüyle ülkenin cennet köşelerinden biri olduğunu söyledi.
-
muğla haberleri
-
hamsi balığı
-
Muğla Valisi İdris Akbıyık
-
7 Hamsi Şöleni
-
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor