Muğla'da Dünya Kooperatifçilik Günü kutlandı
Muğla'da 21 Aralık Dünya Kooperatifçilik Günü, şenlik havasında düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Menteşe'deki AVM'de gerçekleştirilen sergi ve stand açılışı, Muğla Tarım ve Orman İl Müdürü Barış Saylak, üretici birlikleri ve kooperatif temsilcilerinin katılımıyla yapıldı. Etkinlik, Emir Beyazıt İlköğretim Okulu öğrencilerinin sergilediği renkli folklor gösterisiyle başladı. Gösterinin ardından miniklere günün anısına küçük hediyeler verildi.
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, kooperatifçiliğin önemine vurgu yaparak, “Ortak bir işte birlikte hareket ederek üretim, sorun çözme ve ürün pazarlama anlamında kooperatiflerin faydası büyüktür. Dünya Kooperatifçilik Günü'nü kutluyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı