Muğla'da Dünya Kooperatifçilik Günü kutlandı
Muğla'da 21 Aralık Dünya Kooperatifçilik Günü, şenlik havasında düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Menteşe'deki AVM'de gerçekleştirilen sergi ve stand açılışı, Muğla Tarım ve Orman İl Müdürü Barış Saylak, üretici birlikleri ve kooperatif temsilcilerinin katılımıyla yapıldı. Etkinlik, Emir Beyazıt İlköğretim Okulu öğrencilerinin sergilediği renkli folklor gösterisiyle başladı. Gösterinin ardından miniklere günün anısına küçük hediyeler verildi.
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürü Barış Saylak, programdaki konuşmasında, “Muğla tarımsal üretiminin neredeyse yüzde 60'ını sağlayan, üreten ellerle bir aradayız. Kooperatifçilikte, 'Birlikten kuvvet doğar' anlayışıyla hareket ediyoruz. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün bu sözü, bugün burada hayat bulmuştur. Göreve geldiğimiz 5 yıldan bu yana öncelikli hedefimiz, üretici birliklerimiz ve kooperatiflerimizle yol yürümek oldu” dedi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül