Muğla'da Dünya Kooperatifçilik Günü kutlandı
Muğla'da 21 Aralık Dünya Kooperatifçilik Günü, şenlik havasında düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Menteşe'deki AVM'de gerçekleştirilen sergi ve stand açılışı, Muğla Tarım ve Orman İl Müdürü Barış Saylak, üretici birlikleri ve kooperatif temsilcilerinin katılımıyla yapıldı. Etkinlik, Emir Beyazıt İlköğretim Okulu öğrencilerinin sergilediği renkli folklor gösterisiyle başladı. Gösterinin ardından miniklere günün anısına küçük hediyeler verildi.
Muğla'da 21 Aralık Dünya Kooperatifçilik Günü, şenlik havasında düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Menteşe'deki AVM'de gerçekleştirilen sergi ve stand açılışı, Muğla Tarım ve Orman İl Müdürü Barış Saylak, üretici birlikleri ve kooperatif temsilcilerinin katılımıyla yapıldı. Etkinlik, Emir Beyazıt İlköğretim Okulu öğrencilerinin sergilediği renkli folklor gösterisiyle başladı. Gösterinin ardından miniklere günün anısına küçük hediyeler verildi.
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı