Muğla'da Dünya Çevre Günü'nde Deniz Dibi Temizliği
Dünya Çevre Günü etkinliği kapsamında Muğla'da Tarım ve Orman İl Müdürlüğü tarafından Muğla genelindeki 13 balıkçı barınağı ve 2 balıkçı iskelesinde deniz dip temizliği gerçekleştirildi. Etkinlikte ayrıca Göcek körfezine 5 bin levrek ve15 bin adet de Çupra balık yavrusu denize bırakıldı.
Balıklandırmayı artırma anlamında 5 bin levrek, 15 bin de çupra yavrusunu denize saldık. Bir taraftan hem denizi temiz tutuyoruz, denizi temizliyoruz. Balıklarımızın yaşam alanını, yaşamının gelişmesini artırıyoruz. Ama bir taraftan da popülasyonu artırmak için de yavru balık salımı yapıyoruz" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde