Muğla'da dozerini çek karşılığı satmak istedi, dolandırıldı iddiası
Muğla'da yaşayan Mehmet Arıkan, internetten ilana çıkardığı dozerini Adana'dan 3 kişinin gelip aldığını, sahte çek verdiklerini ve dolandırıldığını öne sürdü. Arıkan, çetenin Adana'da dozeri parçalayıp satmasından endişe duyduğunu belirterek savcılığa gidip şikayetçi oldu.
Mehmet Arıkan, sahibi olduğu dozeri, geçen hafta internette 4 milyon 250 bin TL'ye satışa çıkarttı. Adana'nın Yüreğir ilçesinde yaşayan Ş.Ö. ve akrabaları, ilanı görüp Arıkan ile iletişime geçti. Arıkan, Ş.Ö ve akrabalarını Muğla'ya davet etti. Arıkan, 6 Eylül'de Muğla'ya gelen Ş.Ö. ve yanındaki akrabaları K.E. ve B.K. ile bir kafede buluşup satışta anlaştı.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül