Muğla'da diyabetle mücadelede 850 vatandaşın şekeri ölçüldü
Dünya Diyabet Günü kapsamında, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde farkındalık oluşturmak amacıyla çeşitli etkinlikler düzenlendi. Hastane içinde kurulan bilgilendirme standı, vatandaşlardan büyük ilgi gördü.
Başhekim Prof. Dr. Turhan Togan ve hastane idari ekibi standı ziyaret ederek etkinliklere destek verdi. Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları uzmanları, diyetisyenler ve diyabet eğitim hemşireleri tarafından yaklaşık 850 vatandaşın kan şekeri ölçümleri yapıldı. Vatandaşlara diyabet hastalığı, insülin tedavisi ve sağlıklı beslenme konularında bilgi verildi. Ayrıca, diyabetle ilgili eğitim kitapçıkları ve broşürler dağıtıldı.
Bakmadan Geçme
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor