Muğla'da deprem tatbikatı başarıyla gerçekleştirildi
Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) tarafından organize edilen Aydın merkezli deprem tatbikatı Muğla'da 07.50'de başarıyla gerçekleştirildi. Tatbikat, muhtemel bir deprem durumunda afet müdahale kapasitesini test etmek ve kurumlar arasındaki koordinasyonu güçlendirmek amacıyla düzenlendi.
Senaryo gereği, deprem sonrası müdahale çalışmaları kapsamında arama-kurtarma ekipleri sahada aktif görev aldı. Hasar gören binalarda yaralı kurtarma çalışmaları gerçekleştirilirken, yangın ve gaz sızıntısı gibi ek tehlikelere karşı da hazırlıklı olundu. Sağlık ekipleri ve güvenlik güçleri, koordineli bir şekilde hareket etti. AFAD yetkilileri, tatbikatın sonunda tüm süreçlerin başarıyla yürütüldüğünü belirterek, bu tür tatbikatların afetlere karşı hazır olmanın önemine dikkat çekti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı