Muğla'da denizlerin geleceği için kritik toplantı
Türkiye Çevre Haftası kapsamında, Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü koordinasyonunda 'Denizcilik Atıkları' konulu ortak bir toplantı gerçekleştirildi. 'Dünya Bize Emanet' temasıyla düzenlenen toplantıda, temiz denizlerin sürdürülebilir gelecek için önemi vurgulandı.
Toplantının sonucunda sürdürülebilir bir gelecek vurgusu öne çıktı. Gelecek nesillere temiz ve yaşanabilir bir çevre bırakabilmek için denizlerin temiz tutulmasının hayati bir zorunluluk olduğu belirtilerek, şu ifadelere yer verildi: "Denizlerimiz, hem biyoçeşitlilik hem de ekonomik anlamda Muğla'mızın en büyük zenginliklerinden biridir. Temiz denizler ve sürdürülebilir bir gelecek, hepimizin ortak sorumluluğudur. Bu doğrultuda kurumlar arası iş birliğini en üst seviyede tutarak denizlerimizi korumaya kararlılıkla devam edeceğiz" ifadesi kullanıldı.
Bakmadan Geçme