Muğla'da denizlerde av sezonu sona erdi

Muğla Tarım ve Orman Müdürlüğü, 15 Nisan 2025 tarihi itibariyle endüstriyel balıkçılık yapan gırgır ve trol gemileri için av yasağının başladığını duyurdu.

Muğla'da denizlerde av sezonu sona erdi
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!