Muğla'da çok amaçlı sağlık merkezleri tamamlandı
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Burak Mülayim, il genelinde yapımı tamamlanan ve inşaatı devam eden sağlık tesisleriyle ilgili açıklamalarda bulundu. Dr. Ali Burak Mülayim, birinci basamak sağlık hizmetlerinin kalitesini arttırmak ve vatandaşların sağlık tesislerine erişimini kolaylaştırmak amacıyla Muğla genelinde önemli yatırımların hayata geçirildiğini belirtti.
İl Sağlık Müdürü Mülayim açıklamasında, "Sağlık Bakanlığımızın insan merkezli yaklaşımıyla, Muğla ilimizin sağlık altyapısını güçlendirmeye yönelik kararlı adımların atıldığını, Sağlık Bakanlığının yeni yatırımlarıyla vatandaşlarımızın ihtiyaç duyduğu birinci basamak sağlık hizmetlerine daha hızlı ve etkili bir şekilde ulaşacaklarını" ifade etti.
-
muğla sağlık yatırımı
-
dr ali burak mülayim
-
menteşe aile sağlığı merkezi
-
milas sağlık tesisi
-
bayır aile sağlığı merkezi
-
sağlık bakanlığı muğla
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret