Muğla'da çok amaçlı sağlık merkezleri tamamlandı
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Burak Mülayim, il genelinde yapımı tamamlanan ve inşaatı devam eden sağlık tesisleriyle ilgili açıklamalarda bulundu. Dr. Ali Burak Mülayim, birinci basamak sağlık hizmetlerinin kalitesini arttırmak ve vatandaşların sağlık tesislerine erişimini kolaylaştırmak amacıyla Muğla genelinde önemli yatırımların hayata geçirildiğini belirtti.
Yapılan açıklamada, Menteşe ilçesinde yapımı tamamlanan içerisinde Menteşe İlçe Sağlık Müdürlüğü, Sağlıklı Hayat Merkezi, 8 Aile Hekimi Biriminin bulunduğu, Aile Sağlığı Merkezi, Halk Sağlığı Laboratuvarı, Verem Savaş Dispanseri, 112 Başhekimliği ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunun bulunduğu toplam 4 Bin 736 m2 kapalı alana sahip hizmet binasının geçici kabulünün yapıldı.
-
muğla sağlık yatırımı
-
dr ali burak mülayim
-
menteşe aile sağlığı merkezi
-
milas sağlık tesisi
-
bayır aile sağlığı merkezi
-
sağlık bakanlığı muğla
Bakmadan Geçme
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti
Fethiye’de tezgahlarda yazın balık bereketi: Fangri mercan ve deniz levreği öne çıkıyor
Muğla'da orman yangını ekiplerin hızlı müdahalesi ile söndürüldü