Muğla'da Çiftçiler Günü kutlandı
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'Tarımda Kurumların Gücü' projesinin tanıtımı ve 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kutlamaları, Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi'nde gerçekleştirildi. Etkinlikte tarımın geleceği, kurumlar arası işbirliği ve sürdürülebilir tarım uygulamaları ele alındı.
Etkinlikte konuşan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ise katılımcılara teşekkür ederek, planlama ajanslarının önemine dikkat çekti. Aras, "Bu tür ajanslar geleceğe yatırım niteliği taşıyor. Eleştiriler olacaktır ama bu kurumlar verileri toplar, işler ve projelere dönüştürür. Bugün Muğla Planlama Ajansı akademik çevreler, kamu kurumları ve yerel yönetimler arasında güçlü bağlar kuruyor" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül