Muğla'da Çeyrek asırlık 'Su' mücadelesinde mutlu son
Ula ilçesinin Sakar altındaki 10 mahallesini yakından ilgilendiren içme suyu sıkıntısının çözümü için çeyrek asırdır verilen mücadele nihayet çözüme kavuştu. Çıtlık Mahalle muhtarı Mehmet Kavasoğlu'nun Gürsu kaynaklarından su temini ile ilgili Tarım ve Orman Bakanlığı işin yapım sözleşmesinin imzalandığın açıkladı.
233 milyon 307 bin TL değerindeki projenin tamamlanması ile Gürsu Kaynaklarından alınacak yıllık 1,58 milyon metreküp içme ve kullanma suyu; 47 kilometrelik modern isale hattı, 4 adet içmesuyu deposu ve 1 adet regülatör vasıtasıyla Ula ilçesine bağlı Akçapınar, Ataköy, Çıtlık, Esentepe, Kızılyaka, Şirinköy, Yeşilçam, Yeşilova, Elmalı ve Portakallık mahallesinin içme suyu ihtiyacını karşılayacak.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı