Muğla'da Çanakkale Zaferi'nin 110. Yıl Dönümü coşkuyla anıldı
18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Zaferi'nin 110. yıl dönümü dolayısıyla Muğla'da tören düzenlendi.
Vali Akbıyık: “Çanakkale ruhunu sonsuza dek yaşatacağız”
Muğla Valisi İdris Akbıyık, törende yaptığı konuşmada Çanakkale Zaferi’nin tarihi önemine vurgu yaparak şunları söyledi: "Aziz Şehitlerimiz, yurdumuzun her karış toprağına kanlarını akıtarak tarihe adlarını altın harflerle yazdıran Kahraman Askerlerimiz, Çanakkale Zaferi’mizin 110. yıl dönümünde saygıyla ve minnetle huzurunuzdayız. Tam 110 yıl önce, tarihte eşine rastlanılamayacak kadar muhteşem bir milli duygu ve inançla birlik olup, düşmanın hayasızca akınına dur dediniz.
-
Muğla
-
18 Mart
-
Şehitler Günü
-
Çanakkale Zaferi
-
110 yıl dönümü
-
Vali İdris Akbıyık
-
tören
-
şehitlik
-
saygı
-
çelenk sunma
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü