Muğla'da 'cami-engelli buluşması' gerçekleştirildi
Muğla İl Müftülüğü Engelli Koordinatörlüğü, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında anlamlı bir etkinliğe imza attı. Tarihi Kurşunlu Camii'nde düzenlenen 'Cami-Engelli Buluşması' programı gerçekleştirildi.
Muğla Engelliler Derneği Başkanı Emine Çakıroğlu ve Zihinsel Engelliler Derneği Başkanı Menderes Çetinözlü de konuşmalarında, engellilere yönelik farkındalığın sadece belirli haftalarla sınırlı kalmaması gerektiğine dikkat çekti. Her bireyin birer engelli adayı olduğunu hatırlatan Çakıroğlu ve Çetinözlü, bu bilinçle hareket edilmesinin toplumsal empatiyi artıracağını ifade etti.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret