Muğla'da 'cami-engelli buluşması' gerçekleştirildi
Muğla İl Müftülüğü Engelli Koordinatörlüğü, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında anlamlı bir etkinliğe imza attı. Tarihi Kurşunlu Camii'nde düzenlenen 'Cami-Engelli Buluşması' programı gerçekleştirildi.
İl Müftüsü Yaşar Çapçı, Engelliler Haftası’nın taşıdığı manevi öneme dikkat çekerek, fiziksel ya da zihinsel engelin hayatın doğal bir parçası olduğunu vurguladı. "Diyanet camiası olarak, engelli kardeşlerimizin her zaman yanındayız. Onların camilerde, sosyal hayatta ve ibadet ortamlarında kendilerini daha fazla ifade edebilmeleri için üzerimize düşen tüm sorumluluğu yerine getirmeye hazırız," diyen Çapçı, programa katılan herkese teşekkür etti.
Bakmadan Geçme
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'