Muğla'da buzağı kayıplarını azaltmaya yönelik eğitimler başladı
Tarım ve Orman Bakanlığının talimatları doğrultusunda, Hayvancılık Genel Müdürlüğü tarafından buzağı kayıplarının azaltılması ve üreme verimliliğinin artırılması amacıyla ülke genelinde başlatılan eğitim ve yayım çalışmaları Muğla'da başladı.
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından düzenlenen ilk eğitim programı, Menteşe ilçesinde büyükbaş hayvan yetiştiricilerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Programa İl Müdür Yardımcısı Dr. Songül Topal, Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürü Mehmet Kuray, Menteşe İlçe Müdürü Eren Kaçmaz ve Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birliği Başkanı Süleyman Gül katıldı.
-
muğla hayvancılık eğitimi
-
buzağı kayıpları
-
tarım ve orman bakanlığı
-
menteşe üretici eğitimi
-
suni tohumlama
Bakmadan Geçme
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?