- Haberler
- Sağlık
- Muğla'da Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılı ve Dişhekimleri Haftası coşkuyla kutlandı
Muğla'da Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılı ve Dişhekimleri Haftası coşkuyla kutlandı
Muğla Dişhekimleri Odası, Bilimsel Dişhekimliği'nin 117. yılını ve Dişhekimleri Haftası'nı çeşitli etkinliklerle kutladı.
MDO Başkanı Z. Doruk Alp törende yaptığı konuşmada, Atatürk’ün “Beni Türk hekimlerine emanet ediniz” sözünü hatırlatarak, diş hekimlerinin bilimsel akıl ve etik değerlerden ödün vermeden görevlerini sürdürdüğünü belirtti. Alp, tüm dişhekimlerine ve sağlık çalışanlarına teşekkür ederek, “Bilimin ışığında çalışmayı sürdüreceğimize atamız huzurunda söz veriyoruz” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor