Muğla'da bağımlılıkla mücadelede yeni dönem 'Arınma Projesi' masaya yatırıldı
Muğla Valisi Sayın Dr. İdris Akbıyık başkanlığında düzenlenen toplantıda, bağımlı bireylerin sosyal hayata kazandırılması için hazırlanan 'Arınma Projesi'nin yol haritası belirlendi.
Toplum sağlığını ve geleceğini tehdit eden bağımlılıklarla mücadele kapsamında hayata geçirilen "Arınma Projesi", Muğla Valiliği koordinesinde tüm hızıyla devam ediyor. Vali Özer Türk Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen kritik toplantıda, projenin işleyişi ve kurumlar arası eşgüdüm konuları ayrıntılı olarak ele alındı.
-
muğla bağımlılık projesi
-
arınma projesi
-
idris akbıyık açıklama
-
bağımlı bireylerin topluma kazandırılması
-
muğla valiliği toplantısı
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’