Muğla'da Bafa Gölü için harekete geçildi
Muğla'nın doğa harikası ve Ege'nin en büyük doğal gölü olan Bafa Gölü'nde yaşanan kirlilik sorununa yönelik umut verici bir adım atıldı. TBMM Dilekçe Komisyonu Başkanı Sunay Karamık, komisyon üyesi milletvekilleriyle birlikte Bafa Gölü'nde incelemelerde bulunarak bölgenin geleceğine dair bir değerlendirme süreci başlattı.
Komisyon Başkanı Sunay Karamık, tüm kurumlarla iş birliği yapılarak Bafa Gölü'nün ekonomik, ekolojik ve kültürel değerlerinin korunacağına dair umut verici bir yaklaşım sergilendiğini ifade etti. Karamık, Bafa Gölü'nün eşsiz doğal yapısını gelecek nesillere aktarmak için bölgedeki kurumlar, çevreciler ve halkla iş birliğinin önemine vurgu yaptı.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı