Muğla'da atıklar toplanıyor, denizler korunuyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, denizlerin temiz kalmasını sağlamak amacıyla Gökova Körfezi, Göcek ve Dalaman koylarında görev yapan 8 atık alım teknesiyle atıkları topluyor.
Barhan Kaptan: “Denizlerimizi Koruduğu İçin Büyükşehir Belediyesi’ne Teşekkür Ederim”
Yat işletmecisi Barhan Kaptan, “2 senedir Göcek’te yat işletmeciliği yapıyorum. Muğla Büyükşehir Belediyesi bizim bile çıkamadığımız zamanlarda koylarda temizlik çalışması yapıyor. Denizlerimizi koruduğu, turizme destek olduğu için Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür ederim. Büyükşehrin canla başla çalışan bir kadrosu var. Her koyda faaliyetteler. Bu hizmetten çok memnunum” şeklinde konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor