Muğla'da Atatürk'ün Sevdiği Şarkılarla Anma Gecesi
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının 86. yılında anlamlı bir konser düzenleyerek Atatürk'ü andı. Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen '10 Kasım Atatürk'ü Anma Konseri'nde Atatürk'ün en sevdiği şarkılar seslendirilirken, Türk Halk Dansları özel bir gösteri sundu.
Başkan Aras ayrıca, Atatürk’ün Cumhuriyet ve devrimlerine sahip çıkmanın önemine vurgu yaparak, “Bizlere düşen, Atatürk’ün mirası olan bilim ve aklı esas alan bir Türkiye için çalışmaktır. Ekonomik ve sosyal olarak kalkınan, eşitlik ve adalette örnek bir Türkiye için Cumhuriyetimizin ve devrimlerimizin izinde yürümeye devam edeceğiz” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı