Muğla'da arıcılık güçleniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Muğla İli Arı Yetiştiricileri Birliği (MAYBİR) iş birliğiyle, Menteşe'nin Kafaca Mahallesi'nde Arı Yemi Üretim Tesisi kurmak için harekete geçti. Proje kapsamında bugün düzenlenen törende protokol imzalandı. Tesiste üretilecek arı yemi, piyasa fiyatlarının altında indirimli olarak arıcılara sunulacak.
Proje, 35 bin Euro maliyetle hayata geçirilecek. Tesiste kullanılacak fondan arı yemi üretim makinesini Muğla Büyükşehir Belediyesi sağlayacak. Makine, MAYBİR'in Kafaca'daki deposuna kurulacak ve tesisin işletmesi MAYBİR tarafından yapılacak.Protokol imza töreninde konuşan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, arıcılığın Muğla için önemini vurguladı. Türkiye'nin çam balı üretiminin neredeyse tamamının Muğla'da yapıldığını belirten Aras, “Çiftçimizin ve üreticimizin yanındayız. Arıcılığı desteklemeye devam edeceğiz.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları