Muğla'da arıcılık güçleniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Muğla İli Arı Yetiştiricileri Birliği (MAYBİR) iş birliğiyle, Menteşe'nin Kafaca Mahallesi'nde Arı Yemi Üretim Tesisi kurmak için harekete geçti. Proje kapsamında bugün düzenlenen törende protokol imzalandı. Tesiste üretilecek arı yemi, piyasa fiyatlarının altında indirimli olarak arıcılara sunulacak.
Proje, 35 bin Euro maliyetle hayata geçirilecek. Tesiste kullanılacak fondan arı yemi üretim makinesini Muğla Büyükşehir Belediyesi sağlayacak. Makine, MAYBİR'in Kafaca'daki deposuna kurulacak ve tesisin işletmesi MAYBİR tarafından yapılacak.Protokol imza töreninde konuşan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, arıcılığın Muğla için önemini vurguladı. Türkiye'nin çam balı üretiminin neredeyse tamamının Muğla'da yapıldığını belirten Aras, “Çiftçimizin ve üreticimizin yanındayız. Arıcılığı desteklemeye devam edeceğiz.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu