Muğla'da 742 Milyon TL'lik Enerji Çöpten Üretildi
İklim değişikliğiyle mücadeleye önem veren Muğla Büyükşehir Belediyesi, biyokütle enerji tesislerinde çöpleri elektrik üretiminde değerlendiriyor. Bu sayede hem metan gazı salınımı engelleniyor hem de yüz binlerce haneye enerji sağlanıyor.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelinde kurduğu biyokütle enerji tesisleriyle atıkları enerjiye dönüştürerek hem çevreyi koruyor hem de ekonomiye katkı sağlıyor. Çöp sahalarında kurulan enerji tesisleri sayesinde bugüne kadar 1 milyon 145 bin 166 hanenin elektrik ihtiyacına eşdeğer üretim gerçekleştirilirken, aynı zamanda iklim değişikliğine neden olan sera gazı salınımı da önemli ölçüde azaltıldı.
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
biyokütle enerji tesisi
-
çöp enerji üretimi
-
çevre dostu enerji
-
sera gazı azaltımı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde