Muğla'da 742 Milyon TL'lik Enerji Çöpten Üretildi
İklim değişikliğiyle mücadeleye önem veren Muğla Büyükşehir Belediyesi, biyokütle enerji tesislerinde çöpleri elektrik üretiminde değerlendiriyor. Bu sayede hem metan gazı salınımı engelleniyor hem de yüz binlerce haneye enerji sağlanıyor.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelinde kurduğu biyokütle enerji tesisleriyle atıkları enerjiye dönüştürerek hem çevreyi koruyor hem de ekonomiye katkı sağlıyor. Çöp sahalarında kurulan enerji tesisleri sayesinde bugüne kadar 1 milyon 145 bin 166 hanenin elektrik ihtiyacına eşdeğer üretim gerçekleştirilirken, aynı zamanda iklim değişikliğine neden olan sera gazı salınımı da önemli ölçüde azaltıldı.
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
biyokütle enerji tesisi
-
çöp enerji üretimi
-
çevre dostu enerji
-
sera gazı azaltımı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı