Muğla'da 60. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu hazırlık toplantısı yapıldı
60.Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu'nun Muğla etapları öncesinde hazırlık toplantısı, Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında gerçekleştirildi.
Vali Akbıyık, toplantıda yaptığı değerlendirmede, Muğla'nın doğal güzellikleri ve coğrafi avantajlarıyla ulusal ve uluslararası spor organizasyonlarının önemli duraklarından biri haline geldiğini vurguladı. Türkiye Bisiklet Turu gibi prestijli bir organizasyonun başarıyla tamamlanması için tüm kurumların iş birliği içerisinde çalışması gerektiğini ifade eden Akbıyık, özellikle trafik güvenliği, sağlık tedbirleri ve lojistik destek konularında hassas davranılmasını istedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor