Muğla'da 6 yıllık diyaliz esareti organ bağışıyla son buldu
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde son 10 günde gerçekleştirilen iki başarılı böbrek nakliyle, yıllardır diyalize bağlı yaşayan iki hasta organ bağışı ile sağlığına kavuşarak taburcu oldu.
Nefroloji Uzmanı Prof. Dr. Bülent Huddam ise Türkiye'de binlerce insanın nakil sırası beklediğini hatırlatarak şunları söyledi: "Organ bağışı hiçbir karşılık beklemeden bir insana hayat sunmaktır. Bu yönüyle toplumsal yardımlaşmanın, empati kurmanın ve insan sevgisinin ulaşabileceği en kutsal noktalardan biridir. Hastanemizde son on günde başarılı iki böbrek nakli ile sağlıklarına tamamen kavuşan hastalarımızın mutluluğunu paylaşmak ve yüzlerindeki tebessüme tanıklık etmek bizler için büyük bir mutluluk ve motivasyon kaynağıdır"
-
Muğla
-
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde
-
son 10 günde gerçekleştirilen iki başarılı böbrek nakli
-
diyalize bağlı yaşayan iki hasta organ bağışı ile sağlığına kavuştu
Bakmadan Geçme