Muğla'da, 6 Şubat depremlerinin ikinci yıl dönümünde anma programı düzenlendi
6 Şubat 2023 tarihinde Kahramanmaraş merkezli meydana gelen ve 'asrın felaketi' olarak nitelendirilen depremlerin ikinci yıl dönümü kapsamında Muğla'da anma programı gerçekleştirildi. Menteşe Sınırsızlık Meydanı'nda düzenlenen etkinlikte, AFAD Muğla İl Başkanlığı tarafından depremlerde kullanılan ekipmanların tanıtımı da yapıldı.
Ekipman tanıtımı sırasında açıklamalarda bulunan Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, 6 Şubat depremlerinde hayatını kaybeden vatandaşları rahmetle anarak, "6 Şubat, asrın felaketinin yıl dönümü. Öncelikle tüm vefat eden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet diliyoruz. 50 binin üzerinde insanımızı kaybettik, yüz binlerce insan yaralandı, milyonlarca insan evsiz kaldı. Allah bir daha böyle felaketler göstermesin" dedi.
-
6 Şubat 2023
-
Kahramanmaraş merkezli asrın felaketi
-
AFAD Muğla İl Başkanlığı
-
Menteşe Sınırsızlık Meydanı
-
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’