Muğla'da 45 dakikada yarım ton çöp toplandı

Muğla Orman Bölge Müdürlüğü tarafından yangın sezonu öncesinde orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturmak ve ormanlık alanlardaki yangın riskini azaltmak amacıyla düzenlenen 'Orman Benim Etkinliği' kapsamında Muğla ve Aydın illerinde kapsamlı temizlik çalışmaları gerçekleştirildi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!