Muğla'da 24 Kasım öğretmenler Günü'ne özel resim sergisi açıldı
Muğla Olgunlaşma Enstitüsü, 24 Kasım Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında öğretmenlerin eserlerinden oluşan resim sergisine ev sahipliği yaptı. Serginin açılışı, Muğla İl Millî Eğitim Müdürü Emre Çay tarafından gerçekleştirildi.
Etkinlikte, Muğla Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinin verdiği mini konser, katılımcılara keyifli anlar yaşattı. Program sırasında sergiyi gezen Emre Çay, öğretmenlerin özenle hazırladığı eserleri inceleyerek sanat çalışmalarına verdikleri emeklerden dolayı teşekkürlerini iletti. Çay yaptığı açıklamada, “Öğretmenlerimizin sadece eğitimde değil, sanat ve kültür alanında da ne kadar önemli işler başardıklarını burada görmekten mutluluk duyuyorum. Bu güzide eserler, onların özverili çalışmalarının bir yansımasıdır” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor