Muğla'da 2025 yılının ilk 6 ayında toplam 351 denetim yapıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından düzenlenen 'Bitki Koruma Ürünlerinin Sürdürülebilir Kullanımı ve Kalıntının Önlenmesi' konulu toplantı, Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi.
Baydar ayrıca, Muğla genelinde 2024-2025 yılları arasında yürütülen Kalıntı Eylem Planı Projesi kapsamında turunçgil, nar ve domates üretim alanlarında hasat öncesi pestisit denetimlerinin sürdüğünü, üreticilere feromon tuzakların dağıtıldığını ve domates seralarında faydalı böcek salımı ile kimyasal kullanımının azaltılmasının hedeflendiğini aktardı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor