Muğla'da 2025 yılı Arıcılık Toplantısı gerçekleştirildi
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, 2025 yılı Arıcılık Toplantısını İl Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda düzenledi. Toplantıda, arıcılıkla ilgili yeni düzenlemeler, yönetmelikler ve Türkiye genelinde uygulanmaya başlanan yeni sistemler ele alındı.
Tarım ve Orman Bakanlığı'nın Muğla'da uygulanan Arı Konaklama Noktalarının Sayısallaştırılması Projesi'nden ilham alarak ülke genelinde hayata geçirdiği yeni sistem, toplantının önemli gündem maddelerinden biri oldu. Ayrıca, 2025 yılı Arıcılık Yönetmeliği ve Valilik Genelgesi kapsamında yapılacak düzenlemeler de 13 ilçeden arıcılıkla ilgilenen personellerle birlikte detaylı şekilde değerlendirildi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor