Muğla'da 2024-2025 Eğitim ve Öğretim Yılı coşkuyla başladı
Muğla'nın Menteşe ilçesindeki Salih Zeki Gür İlkokulu'nda, 2024-2025 eğitim öğretim yılı düzenlenen çeşitli etkinliklerle coşkuyla kutlandı.
Vali Akbıyık, Muğla'daki eğitim yatırımlarını detaylandırarak, son iki yılda 16 yeni okulun hizmete girdiğini, 202 sınıflı modern ve güvenli eğitim ortamlarının oluşturulduğunu söyledi. Ek olarak, 1 spor salonu, 200 kişilik yemekhane ve 100 öğrencilik pansiyonun eğitime kazandırıldığını, depreme dayanıklılık kapsamında da 50 okul ve 110 binanın güçlendirilip yenilendiğini ifade etti.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi