Muğla'da 11 ayda 2 milyon 658 bin araç denetlendi
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Aralık ayı 'Medya Buluşması'nda 11 aylık asayiş, trafik, terör, düzensiz göç ve uyuşturucu konularında Jandarma ve Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan çalışmaları Muğla basını ile paylaştı.
Muğla’nın huzurlu ve güvenli bir kent olduğunu belirten Vali Akbıyık, "Muğla’mız huzurlu ve güvenli bir kent. Muğla’mızda var olan huzur ve güven ortamının devamlılığı için Jandarma, Emniyet ve Sahil Güvenlik birimlerimiz 7 gün 24 saat görev başındadır. Bu kapsamda terörle mücadeleden, organize suçlara, kaçakçılıktan uyuşturucu tacirlerine, düzensiz göç ve göçmen kaçakçılığına ilimizin huzurunu bozacak her türlü yapılanmaya karşı etkin bir mücadele yürütülmektedir" dedi.
Bakmadan Geçme
Yatağan'da tıra arkadan çarpan otomobildeki Rus kadın hayatını kaybetti
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı:
Özel güvenlik görevlileri Muğla Emniyet Müdürü Karadeniz’i ziyaret etti
Bodrum'da motosiklet kazası güvenlik kamerasına yansıdı