Muğla'da 10-16 Mayıs Engelliler Haftası etkinlikleri yürüyüşle başladı
Muğla'nın Menteşe ilçesinde, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen etkinlikte engelli bireyler ve onlara destek veren kurumlar yürüyüş gerçekleştirdi. Muğla Büyükşehir Belediyesi Engelsiz İzciler Bando Takımı eşliğinde yapılan yürüyüş, renkli görüntülere sahne oldu.
Katılımcılar, Cumhuriyet Meydanı’na kadar süren yürüyüşün ardından Atatürk büstüne çelenk sundu. Çelenk sunma törenine, Muğla Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, Muğla Engelliler Derneği, Muğla Zihinsel Engelliler Derneği, Türkiye Beyazay Derneği Muğla Şubesi, Türkiye Sakatlar Derneği Muğla Şubesi, Muğla Sessizler Spor Kulübü ve Muğla Tip 1 Diyabetliler Derneği temsilcileri katıldı.
-
Muğla
-
Menteşe
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi Engelsiz İzciler Bando Takımı
-
1016 Mayıs Engelliler Haftası
-
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı