Muğla Büyükşehrin Türkiye'de İlk Olan Temiz Petek Projesi Başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi arıcıların en büyük sorunlarından biri olan büyük balmumu güvesine karşı 'Temiz Petek' Projesi'ni başlattı. Büyükşehir Belediyesi Temiz Petek Projesi ile bugüne kadar 214 bin 469 adet peteği şoklayarak üreticilere teslim etti.
Türkiye’de ilk ve tek olma özelliği taşıyan Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin Temiz Petek Projesi arıcılara destek oluyor. Proje kapsamında kabartılmış petekler -30 derecede şoklanarak büyük balmumu güvesi, larva, pupa ve yumurtaları yok ediliyor. Böylece hem peteklerin saklama döneminde zarar görmesi engelleniyor hem de balda kalıntı sorununun önüne geçiliyor. Şoklanan ve paketlenen petekler arıcılara teslim edilerek evlerinde güvenle saklanmaları sağlanıyor.
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı