Muğla Büyükşehrin Türkiye'de İlk Olan Temiz Petek Projesi Başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi arıcıların en büyük sorunlarından biri olan büyük balmumu güvesine karşı 'Temiz Petek' Projesi'ni başlattı. Büyükşehir Belediyesi Temiz Petek Projesi ile bugüne kadar 214 bin 469 adet peteği şoklayarak üreticilere teslim etti.
Türkiye’de ilk ve tek olma özelliği taşıyan Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin Temiz Petek Projesi arıcılara destek oluyor. Proje kapsamında kabartılmış petekler -30 derecede şoklanarak büyük balmumu güvesi, larva, pupa ve yumurtaları yok ediliyor. Böylece hem peteklerin saklama döneminde zarar görmesi engelleniyor hem de balda kalıntı sorununun önüne geçiliyor. Şoklanan ve paketlenen petekler arıcılara teslim edilerek evlerinde güvenle saklanmaları sağlanıyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’