Muğla Büyükşehir Para-Okçuluk Takımı'ndan Türkiye Üçüncülüğü
Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcuları 18 Mart Çanakkale Şehitleri Para Okçuluk Türkiye Kupası'ndan Türkiye üçüncülüğü ile döndü.
Başkan Aras; “Muğla’mızı ve Ülkemizi Başarıyla Temsil Eden Sporcuların Yetişmesini Amaçlıyoruz”
Birçok branşta Muğla'yı başarıyla temsilden sporcularımızla grur duyduklarını belirten Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Antalya’da düzenlenen turnuvada Türkiye üçüncülüğüyle gururlandıran Büyükşehir Belediyesi okçularını tebrik ederek şunları ifade etti: “Her yaştan hemşerimizin ve özellik gençlerimizin spor yapabilmesi, yeteneklerini keşfetmesi, kötü alışkanlıklardan uzak durması ve sağlıklı bir ömür sürmesi için spora yatırımımız sürüyor. Okçuluktan masa tenisine, voleyboldan taekwondoya her branşta Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü olarak varız. Muğla’mızı, yeri geldiğinde Milli takımda ülkemizi başarıyla temsil eden sporcuların yetişmesini amaçlıyoruz. Antalya’da düzenlenen 18 Mart Çanakkale Şehitleri Para Okçuluk Türkiye Kupası’nda Muğla’mızı başarıyla temsil eden okçularımızı ve antrenörleri Alpaslan Özer’i kutluyorum.”
-
muğla büyükşehir para okçuluk
-
semray taş özer bronz madalya
-
isa umut okçuluk başarısı
-
antalya para okçuluk türkiye kupası
-
muğla spor kulübü başarı
Bakmadan Geçme