Muğla Büyükşehir Okçularından Kış Kupasında Büyük Başarı
12-16 Ocak 2026 tarihlerinde Samsun'da düzenlenen Kış Kupası Okçuluk Yarışmasında Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcuları önemli başarılara imza attı. Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcuları, Kış Kupası Okçuluk Yarışmasında biri bireysel şampiyonluk olmak üzere iki gümüş madalya kazandı.
Aynı organizasyonda Genç Bayanlar Takımı kategorisinde yarışan Muğla Büyükşehir Belediyesi sporcularından Ecesu Demircan, Meleknur Küçük ve Zümra Dila Oral da gümüş madalya elde ederek Muğla’yı başarıyla temsil etti. Bireysel müsabakalarda ise Ecesu Demircan, Genç Bayanlar kategorisinde rakiplerini geride bırakarak birinciliği elde ederek Türkiye Şampiyonu unvanını kazandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret