Muğla Büyükşehir Kolejler Bölgesi'nde yol yapım çalışmalarını tamamladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımlarını sürdürüyor. İlçe belediyeleriyle koordinasyon içinde yürütülen çalışmalar kapsamında yol yapım, bakım ve onarım faaliyetleri kentin dört bir yanında devam ediyor.
İşletmeci Seyfi Ferek, yapılan asfalt çalışmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Buralarda yapılan çalışmaların belediyemiz açısından, bizim eğitim alanına yakın olması, çevre bu yollar üzerinde de sürücü adaylarımıza eğitim vermemiz dolayısıyla yolların asfaltlama yapılması bizi çok sevindirdi. Gelen tepkiler de güzeldi. Adaylarımız güzel yolların üzerinden geçerek ehliyet sahibi olduğu için onlar da mutlu. Son çalışmalardan gayet memnunuz. Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Menteşe Belediyesi'nin iş birliğiyle yapılan bu yollarımız, tüm sürücü adaylarımız için çok güzel oldu" dedi.
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Muğla’da büyükşehir-küçükşehir ayrımı yapmadan, nerede ihtiyaç varsa oraya hizmet götürmeye devam ettiklerini, ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getiren her yatırımı öncelik tanıdıklarını belirtti. Aras, 2025 yılında 2 milyar 86 milyon TL’lik yatırımla 236 bin 800 metre yeni yol yapımı ile 440 bin metre yol bakım ve onarım çalışmasını tamamladıklarını, 2026 yılında ise 4 milyar 150 milyon TL’lik bütçeyle 521 bin metrenin üzerinde yol çalışmasını hayata geçirmeyi planladıklarını belirtti.
-
muğla büyükşehir yol çalışması
-
menteşe sıcak asfalt
-
kolejler bölgesi yollar
-
ahmet aras ulaşım yatırımı
-
muğla yol bakım onarım
Bakmadan Geçme