Muğla Büyükşehir'in Fizyoterapi hizmeti hastaların ayağına gidiyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, evde sağlık hizmetleri kapsamında fizyoterapi desteğini sürdürerek bugüne kadar 560 hastaya toplam bin 850 seans hizmet verdi.
Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin fizyoterapi hizmetinden yararlanan Abdullah Demir’in kızı Behice Çınar, sunulan hizmetlerden memnun olduklarını belirtti. Çınar, babasının geçirdiği kaza sonrası ameliyat olduğunu ve doktorun önerisiyle evde fizyoterapi hizmeti almaya başladıklarını ifade ederek, "Ağaçtan düşerek kaza geçirdi, yani beli kırıldı, ameliyat oldu. Ameliyatlık sıkıntısı geçti, şimdi fizyoterapiye ihtiyacı var. Evde yataklı yaptırabilirsiniz dedi hastanede doktorumuz. Sağ olsun belediyemizin bu verdiği imkandan yararlanıyoruz. Sağ olun. Gelen fizyoterapistten memnunuz. Teşekkür ederiz. Hasta kar yolası da, evet, Büyükşehir'den geldi. Büyükşehir'in başkanımıza, hepsine teşekkür ediyoruz" dedi.
Bakmadan Geçme