Muğla Büyükşehir iftar yemekleri Kavaklıdere ile devam etti
Ramazan Ayı nedeniyle Muğla Büyükşehir Belediyesi 13 ilçede iftar yemekleri vermeye, vatandaşları bir araya getirmeye devam ediyor. Daha önce Bodrum, Ula, Fethiye, Marmaris ve Dalaman'da yapılan iftar yemeklerinin altıncısı Kavaklıdere'de yapıldı. Muğla Büyükşehir Belediyesi iftar yemeğine Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ev sahipliğinde Kavaklıdere Belediye Başkanı Mehmet Demir, Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal da katıldı. Büyükşehir Belediyesi sırasıyla Milas, Köyceğiz, Datça, Yatağan, Seydikemer, Ortaca ve Menteşe'de de iftar yemeği düzenleyecek.
Tüm ilçelerimizde iftar yemekleri düzenliyoruz. Bu sofralar, bir araya gelmemizi, birlik ve beraberliğimizi pekiştirmemizi sağlıyor. Aşımızı, ekmeğimizi, lokmamızı paylaşarak kardeşlik duygularımızı güçlendiriyoruz. Bu mübarek akşamda buluşmak, dayanışma içinde olmak ve güzel ülkemizin geleceğine katkı sunmak hepimiz için çok kıymetlidir. Bu akşam bizleri yalnız bırakmayan tüm Kavaklıdere’li hemşehrilerime teşekkür ediyorum. Allah Ramazan ayında tuttuğumuz oruçları kabul etsin" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi