Muğla Büyükşehir İftar Sofralarını İlçelerde Kurmayı Sürdürüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Ramazan ayında düzenlediği iftar programlarını ilçelerde sürdürmeye devam ediyor.
Başkan Aras: “Muğla’nın Her Köşesinde Aynı Sofrada Buluşmak Çok Kıymetli”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Ramazan ayı boyunca ilçelerde kurulan iftar sofralarına ilişkin yaptığı değerlendirmede, Ramazan’ın paylaşma ve dayanışma ayı olduğunu vurgulayarak şunları söyledi: “Ramazan ayı; paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güçlü şekilde hissedildiği müstesna bir zaman dilimi. Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak bu manevi iklimi tüm ilçelerimizde hemşerilerimizle birlikte yaşamak istiyoruz. İlçelerimizde kurduğumuz iftar sofralarıyla sadece yemek değil; muhabbeti, dayanışmayı ve gönül bağlarımızı da paylaşıyoruz. Muğla’nın her köşesinde aynı sofrada buluşmak, birlik ve beraberliğimizi pekiştirmek bizim için çok kıymetli. Tüm hemşehrilerimizin Ramazan ayının sağlık, huzur ve bereket getirmesini diliyorum.”
-
muğla büyükşehir iftar programı
-
ramazan iftar sofraları
-
ahmet aras iftar açıklaması
-
muğla ilçeleri iftar
-
büyükşehir ramazan etkinlikleri
Bakmadan Geçme