Muğla Büyükşehir 'Güvenli Yollar' İle Ulaşımı Kolaylaştırıyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi yollarda yaptığı çalışmalarla araç ve motosiklet sürücüleri için il genelinde 177 bin metre otokorkuluk çalışmasını tamamladı.
Konforlu ulaşımın sağlanması amacıyla çalışmalarına devam eden Muğla Büyükşehir Belediyesi, trafik güvenliğinin arttırılması ve motosiklet sürücülerinin hayati tehlikesini de göz önünde bulundurarak uçurum kenarları ve keskin virajlar başta olmak üzere yol kenarlarında motorcu dostu otokorkuluk çalışmalarını sürdürüyor.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret