• Haberler
  • Ekonomi
  • Muğla Büyükşehir, GES'lerden 17 milyon kW elektrik üretti

Muğla Büyükşehir, GES'lerden 17 milyon kW elektrik üretti

Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin 'Sonsuz Kaynağımız Güneş' projesi kapsamında Mezbahane Tesisine kurduğu Güneş Enerjisi Santrali (GES), Türkiye'de TEDAŞ tarafından kabulü yapılan ve şebekeye bağlı çalışan ilk lisanssız elektrik üretim tesisi olarak tarihe geçmişti.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!