Muğla Büyükşehir'den Sağlıklı ve Temiz Çevre İçin Yoğun Mesai
Muğla Büyükşehir Belediyesi, daha sağlıklı, temiz ve yaşanabilir bir çevre hedefiyle 13 ilçede kapsamlı temizlik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Karakuş: “ Tüm İlçelerimizde Temizlik Çalışmalarımıza Devam Ediyoruz”
Muğla Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanı Mehmet Berkem Karakuş, yürütülen çalışmalara ilişkin şunları söyledi: “Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak cadde, sokak, bulvar ve limanlarda derinlemesine temizlik çalışmaları başlattık. Menteşe’de başlayan uygulamamız, kısa süre içerisinde 13 ilçemizin tamamında hayata geçirilecek. Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Aras’ın çevreye verdiği önem doğrultusunda planlı ve tasarruflu bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü